.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
«حمید مطهری» سرمربی تیم نساجی مازندران شد
هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران، سکان هدایت تیم فوتبال این باشگاه را به طور رسمی به حمید مطهری مربی فصل گذشته پرسپولیس تهران واگذار کرد.

به گزارش شمال نیوز، ایزد سیف الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر با تأیید قبول هدایت سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه از سوی " حمید مطهری "، قرارداد این مربی را یک ساله اعلام کرد.

وی افزود: مطهری در نیم‌فصل دوم نخستین سال حضور نساجی در لیگ برتر به‌عنوان کمک اول مجید جلالی در کادرفنی این تیم حضور و نقش ارزنده‌ای در حفظ سهمیه نساجی در لیگ برتر داشت.

وی اضافه کرد: مطهری همچنین سابقه حضور موفقی در پدیده مشهد داشت و پس از آن با حضور در پرسپولیس به‌عنوان کمک اول یحیی گل‌محمدی سه قهرمانی در لیگ و سوپرجام و راهیابی به فینال جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا را در کارنامه افتخارات خود دارد.

باشگاه نساجی مازندران درحالی سکان هدایت تیمش را به حمید مطهری سپرد که این در فصل سپری شده لیگ برتر با ساکت الهامی سرمربی سابق این تیم برای نخستین‌بار در تاریخ این باشگاه قهرمان جام حذفی فوتبال کشور شد.

مدیران باشگاه نساجی مازندران در پی حواشی به وجود آمده در سه هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران ساکت الهامی را از سرمربیگری این تیم برکنار و هدایت بازی‌های باقیمانده را به اسماعیلی از مربیان این باشگاه سپردند./مهر

 

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.